OBJEDNÁVEJTE NA www.budsikapomahej.cz

 

 
 
Nadace Unipetrol spojila v kampani „Buď šik a pomáhej“ síly s herečkou a malířkou Kateřinou Kairou Hrachovcovou, která navrhla již druhou kolekci originálních triček. Ta ponese motiv motýla a na trhu se objeví od 10. června. Autorka druhé kolekce Kateřina Kaira Hrachovcová vysvětluje, proč zvolila pro druhou kolekci symbol motýla: „Přeješ si novou práci, změnu kariéry, nový život, cítit se jako znovuzrozená? Tak se staň motýlem. Motýl je mocným symbolem pro ty, co procházejí velkou změnou, je jedním z nejvíce inspirujících symbolů zvířecího světa. Motýl je schopen růst a měnit se, létat, pomáhá s lehkostí křídel překročit svá omezení, spouští kolo událostí, tok energie. Motýl je symbolem svobody, kreativity, tvoření, radosti, vzdušné lehkosti bytí. Motýl nám dává křídla. Všichni je máme. Ruce, křídla motýlí.“
 
motyl.JPG
 

 

První kolekce triček s motivem růže se začala prodávat před Vánoci a její celkový výtěžek 55 000 Kč byl věnován na podporu spuštění nového projektu nadace s názvem Pedagogické granty. Součástí kampaně „Buď šik a pomáhej“ je také video, k němuž připojil mluvené slovo herec Petr Čtvrtníček. Svou první kolekci popisuje herečka a malířka Kateřina Kaira Hrachovcová následovně: „Když jsem dostala nabídku navrhnout vlastní tričko, moc jsem se zaradovala, protože miluju módu a ráda o ní přemýšlím. Jsem přesvědčená, že oblečení podtrhuje naši osobnost a dotváří nás zvnějšku i zevnitř a ovlivňuje naše pocity, pohodu, a tím i výkon. Když mě Nadace Unipetrol oslovila, hned jsem věděla, co na tričku znázorním. Nakonec to ale byla daleko těžší práce, než jsem předpokládala. Záleželo mi na tom, aby motiv vyjadřoval i mě samotnou. Až když jsem použila svůj obraz, do kterého jsem zakomponovala svou ruku s motivem růže, došlo k úžasné kombinaci technik, jejímž výsledkem je koláž Pocta růži. Miluju ten motiv, je silný, je opravdový.“